Kalite Politikamız

  • Tüm süreçlerimizi EFQM Mükemmellik Modeli, JCI (Joint Commision International), SKS (Sağlıkta Kalite Standartları) na, ISO 10002 (Hasta Geribildirimleri Yönetim Sistemi), ve mevzuatlara uygun yönetiriz.
  • Hastalarımızın teşhis, tedavi ve bakım hizmetlerini yasal mevzuatları ve uluslararası JCI akreditasyon standartları doğrultusunda gerçekleştiririz.
  • “Geribildirim Sistemi”, “Güvenlik Raporlama”, “Kurumsal Performans Yönetimi” ve Yalın Hastane çalışmaları ile tıbbi ve idari süreçlerimizi sürekli geliştirerek hasta bakım ve memnuniyetini arttırırız.
  • Tüm çalışanların katılımı ile hastanemizde oluşturduğumuz “Kalite ve Güven Kültürünün” devamlılığını sağlarız.
  • Çağdaş teknolojiyi kullanarak bilimsel araştırmalarda öncü olur, bilimsel, vicdani ve etik ilkelerden ödün vermeden çalışırız.
  • Hasta ve yakınlarının her türlü gereksinim, beklenti ve haklarını, verdiğimiz hizmetin her adımında göz önünde bulundurarak, tedavinin her aşamasında bilgilendirir ve eğitiriz.
  • Çalışanlarımızın mutluluğu ve sağlığını önemser,  bireysel, bilimsel ve kariyer gelişimini destekleriz.
  • Toplumun sağlık, eğitim ve çevre sorunlarına duyarlı davranır, destekleyici faaliyetlerde bulunur ve çevreye olan etkilerin minimum düzeyde tutulmasını sağlarız.
  • Kaliteli hizmeti ulaşılabilir değerlerde sunarız.